شرکت پارسیان لوله

کیفیت، اعتماد و پاسخگویی
whole compnay- inside1
logo(1)

فعالیت شرکت لوله پارسیان

 

شرکت پارسیان لوله در سال 1381 در پاسخ به نیاز فزاینده کشور برای توسعه آبرسانی در حوزه خانگی،کشاورزی و صنعتی کار خود را با راه اندازی یک خط تولید لوله پلی اتیلن آبرسانی آغاز کرد و اکنون در زمینی به مساحت 8000 متر مربع و با سوله ای به مساحت 1600 متر مربع با با 11 خط تولید پیشرفته، قادر به تولیدانواع لوله با قطرهای متنوع از 16 تا 500 میلی متر در رده های PE80 و PE100 و با توانایی تحمل فشار در بازه2.5 تا 32 بار میباشد.

واحد تولیدی پارسیان لوله در شهرک صنعتی شمس آباد، یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شهرک هایصنعتی خاورمیانه، مستقر شده و مجهز به فناوری های نوین و خطوط تولید متعدد با ظرفیت فراتر از 20.000 تن، آزمایشگاه های به روز، محوطه بارگیری و انبارهای با ظرفیت بالا قادر به تامین همزمان نیازهای مشتریاندر بخش های کشاورزی، تأمین آب و تأمین گاز هست.

 

کیفیت

پارسیان لوله از ابتدای فعالیت خود با اصل قرار دادن کیفیت و با تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت پیشرفته و کارشناسان متخصص موفق به دریافت استانداردهای ملی ایران  از جمله 1407، 7607، 14427، 17025 که منطبق با استاندارد بین المللی DIN8047 آلمان هستند، گردیده است .

تعهد ما به ارائه محصولات با بالاترین کیفیت در تمام فرآیندهای ما نهادینه شده است. ما با کسب طیف گسترده ای از گواهینامه ها، استانداردها و تأییدیه های معتبر ملی و بین المللی، بالاترین استانداردهای کیفی را حفظ می کنیم.  از جمله  ISO 9001، ISO 14001، ISO 45001، ISO 10002، ISO 10004، ISO 29001، گواهینامه HSE-MS، ISIRI-ISO/IES 17025.2017، INSO 2-14427، INSO 7607، IGS-M-PL-1-014، INSO 6775 و گواهینامه تماس با مواد غذایی می باشد.

 

measurement- outside lab3
logo(1)

گواهینامه ها و مجوز ها

lab2
logo(1)

کنترل کیفیت

 

شرکت پارسیان لوله مفتخر است که یک سیستم پیشرفته و مطمئن برای بازرسی و آزمایش مواد اولیه،همچنین نظارت بر فرآیند تولید و محصول نهایی را در اختیار دارد. این سیستم به منظور اطمینان از انطباق با مشخصات و استانداردهای تعیین شده به کار گرفته می‌شود .

آزمایشگاه پارسیان لوله مجهز به پیشرفته ترین و دقیقترین تجهیزات و امکانات است و تحت نظارت متخصصانمورد تایید اداره استاندارد ایران مدیریت میشود. دپارتمان کنترل کیفی، از طریق انجام آزمایشهای متعدد فرایند های جامعی برای نظارت و بازرسی‌ها اجرا میکند تا بالاترین سطح کیفی را برای مشتریان ارجمند پارسیان لوله تضمین نماید.

آزمایش‌های محصول نهایی:

  • آزمون هیدرو استاتیک
  • آزمون BURST
  • شاخص جریان ذوب (MFI)
  • تعیین درصد دوده
  • بازگشت حرارتی
  • اثر آب و پخش دوده
  • مشخصات ظاهری / ابعاد / چگالی
  • زمان القای اکسیداسیون (OIT)
  • آزمون کشش

آزمایش‌های مواد اولیه:

  • شاخص جریان ذوب (MFI)
  • تعیین درصد دوده
  • تعیین درصد دوده در ماستربچ
  • اندازه‌گیری چگالی
  • زمان القای اکسیداسیون (OIT)
Picture1
logo(1)

تجربیات ما

ما در طول بیش از بیست سال گذشته افتخار داشته ایم که با بخش های مختلف، سازمان های بزرگ، صنایع و برندهای معتبر همکاری کنیم. مشتریان ما اغلب پیمانکاران و سازمان های فعال در پروژه های بزرگ آبرسانی، آبیاری و گازرسانی در گستره ملی و منطقه ای بودند. محصولات ما سازگار با شرایط متنوع آب و هوایی(مناطق سردسیر، گرمسیر و خشک و مرطوب) بوده و توانسته گواهی رضایتمندی مشتریان را در انتهای تمامی پروژه هادریافت کند. برخی از مشتریان ارزشمند ما عبارتند از:

شرکت های آب و فاضلاب در تمام استان های ایران، شهرداری شهرهایی مانند تهران، کهریزک، شهر جدیدپرند، سازمان جهاد کشاورزی در اغلب استان های کشور، منطقه ویژه اقتصادی پارس، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه بین المللی امام خمینی، شرکت متروی تهران، شرکت ایران خودرو،  شرکت شهرک های صنعتی در مناطق مختلف ایران، بیمارستان میلاد، مصلی بزرگ تهران، برج میلاد تهران، مجموعه پارک ولایت، شرکت پرسی ایران گاز، شرکت های پتروشیمی.

 

پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهیم بود

    info@parsianpipe.com

    88520575-6 (021)

    پارسیان لوله

    دفتر مرکزی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید سرافراز (دریای نور)، کوچه پنجم، شماره 24، واحد9

    کـــارخانه : تهران، شهرک صنعتی شمس آباد، انتهای بلوار بهارستان، نبش خیابان زکریای رازی، قطعه 105